mandag 13. januar 2014

Med ørn som turfølge

Lørdag kjørte jeg meg en tur, etter frokostforing og utslipp i stallen. Det ble en tur til Naurstad, like utenfor selve byen. Der tusla jeg endel langs havet, og litt inne i skogen. Den skogen fotlot jeg fort når jeg hørte lyden av noe tungt som løp i den skarete snøen.. Noe langt tyngre enn meg i hvertfall, for jeg fikk ikke trampet meg i gjennom denne skaren.. Det gikk noen timer i bitende kulde og rolige omgivelser. Og ørn fikk jeg selskap i fra flere ganger. Selv om de ikke ble særlig skarpe og bra, så ble det noen bilder av dem som jeg deler her ;)
Seint på kvelden ble det en tur på Keiservarden. Da beit kulda skikkelig i kinnene, vinden suste og tok litt tak, månen lyste opp, stjernene skinnte klart og nordlyset danset skikkelig vakkert på himmelen.
Tilslutt noen litt rundt om bilder i fra dagen i dag.






Æ flyr stadig på Keiservarden - Tatt av Espen


Bestemorenga og noen lysløypenett fra Løpsfjellet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar