søndag 28. september 2014

K-Nøtte i regnværet

Det har blitt litt mye ekornbilder her, men jeg liker disse små vennene mine ganske godt.
Knerten kom hjem i helga etter ganske lang sommerferie, og K-Nøtte sto for å ta i mot oss da vi kom til Grønnåsen. Jeg har vært hos den lille ekornfamilien med mat, men brukt lite tid der borte med de den siste tiden. Men K-Nøtte blir tøffere, mye tøffere. Nå gjør det ikke lenger så mye når jeg kommer snikende innpå, de gangene jeg kommer for å snike meg til noen bilder. Det regna en del da jeg tok disse bildene, så jeg var nok litt ekstra stor og skummel med paraplyen som også måtte være med for å berge kameraet.
Såå her er litt bilder av en regnvåt liten venn <3
 

 


Pass deg! Det var æ som skulle få den maten der!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar