fredag 23. oktober 2015

Knerten og matmora på turer i Bodømarka

Det er ikke så mye liv i bloggen her, men aaav og til skjer litt her =)
Knerten og jeg har vært ganske mye på turer sammen etter at han kom hjem i fra sommerbeite. Så her blir det et lite dryss av bilder i fra det. De fleste bildene av oss to på er tatt med selvutløser. Men jeg kjøpte meg fjernkontroll til kameraet for noen uker siden, som jeg også er begynt å bruke.

Fra ekornskogen i maskinisten

Knerten på Ramnfloget

Ser på utsikten over byen



Flott gammel mann





Her hadde ikke Knerten tenkt å stå i ro..

Samarbeidet plutselig litt bedre. Tatt på Keiservarden 

En annen dag på Keiservarden møtte vi helikopter


Litt av ei miljøtrening


Måtte jo se litt på hva den der rare greia var.

Leker oss litt


Seinkveld på Keiservarden

Knerten, meg og nordlyset


Keiservarden

Høsttur i elveparken

Fikk oss ei ny venninne en kvelsstur

Verdens beste venn <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar