tirsdag 20. mai 2014

Fantastisk nytt!

Både gjennom høsten og vinteren har jeg publisert bilder av de to sjarmerende ekornvennene mine. Jeg har tidligere funnet ut at den ene var en gutt, men vært usikker på nummer to. Det har vært flere hyggelige stunder nå de siste dagene, og jeg har fått funnet ut av at den andre av de er ei jente. Denne veldig søte venninnen min overrasker meg veldig en morgen. Hun har nemlig blitt mamma!!
Satt her en morgen sammen med henne der jeg oppdaget pattene nedover magen. De vises ekstra godt når hun kommer rett i fra ungene sine. Da er pelsen litt våt og klistra inntil magen rundt pattene. Så noen søte små hun dier er jeg ganske sikker på at hun har!
Det er kjempespennende, og jeg håper så veldig at jeg fåt treffe disse smårollingene hennes.
Her er litt bilder i fra de siste dagene;


Her vises faktisk pattene hennes.

Innmari nusselig skjønn!



Ekorn med hengepupper!

Førr ei kløft..



Her lukter det noe

Puppeguri

Nøttelita hang i stammen til et tre..

Tørst frøken


Titter innom


Fått på seg sommerdrakten, bare små rester av de grå vinterpelsen igjen.



Titt titt

Ikke akkurat to gode naboer

Smaker på vannet til hestene

Sjefen i gjerdet må sjekke ut denne gjesten som bare tar deg til rette


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar