mandag 14. juli 2014

Uventet fotogjest

Fredag 11. juli så dro jeg ut til ekornene på et tisdpunkt jeg egentlig skulle sovet. For det gjore nok mine små pelskledde venner, bare noen få småfugler hadde dratt i gang aktiviteten rundt frokosten. Jeg fyllte på med mat for dagen, fikset med vann til dem og satte meg ned for en liten stund. Registrerte plutselig noe bevegelse i sidesynet. Fikk bare med meg at det var en rev, før jeg fikk knipsa bilde av den. Så fikk jeg med meg at den hadde et bytte med seg før den bykset avsted. Det ble et blinkskudd av det. MEN det ser ut til at den har forsynt seg med ei katt eller en kanin. Så jeg syns det er litt ekkelt at det kan være bilde av noens kjæledyr, samtidig som det er en del av naturens gang..

Bildet forstørres om man trykker på det

Og så ble det litt tid med ekornene  =)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar