torsdag 2. mai 2013

En gammel mann og en gyllenbrun rakett!

Siden jeg passet Thinka i dag, og været er aldeles nydelig, så tok jeg med meg både henne og Knerten på en lengre tur sammen. Vi gikk oss en tur i fra Grønnåsen til Maskinisten, og så til topps på Keiservarden! For første gang på lang tid tar jeg meg omsider tid til å fotografere litt igjen på tur. Så et mål satt i dag, er å gripe fatt på at det ikke må gli ut igjen. Det ble en flott tur med en ernærgisk unghund og Knerten som rommer noen hundre kg med tålmodighet.











Vi jentene slo oss ikke helt til ro og ferdig med tur. Så etter å ha plassert Knerten i stallen igjen, fartet vi videre og tok turen opp på Hunstadtoppen også vi! Etter den var Thinka helt skutt. Hun var ikke tungbedt inn i bilen og la seg til rette i ei stilling som egentlig så ut til å være mindre behagelig.
 

1 kommentar:

  1. Så fine bilda du har tatt! Kjempefin blogg :)

    SvarSlett