søndag 12. mai 2013

Keiservarden med Knerten

I går var jeg på ridetur med Knerten, og på et flertalls fotturer. Det ble litt for mange, så i dag planla jeg en tur som tok lengre tid. Jeg bestemmte meg for å ta med meg Knerten på Keiservarden igjen. For en spasertur med han på slep i fra grønnåsen, til topps og tilbake igjen tar omentrent 4 timer. I dag pakka jeg på han for å ri, så jeg rei han i fra grønnåsen og til maskinisten hvor andre parkerer. Der tok jeg av han litt som jeg puttet i sekken, og så fortsatte vi ferden sammen til fots. Dessuten så må jeg jo GÅ opp for å skrive meg i boka. Det var ganske mange på tur i dag, så vi møtte både på kjennte og hilsa på ukjennte. Knerten måtte finne seg i en kjendistilværelse, ved å bli gjennkjennt som "den stjålne hesten". Nok en fantastisk tur med gamlingen i helt supert vær!






1 kommentar:

  1. Flotte bilda og skildringa. Så koselig turvenn du har! :)

    SvarSlett